Роль неформальної освіти для молоді у проекті "Neform@t


Біля центральної бібліотеки Мінкська

Ми в Мінську















Днями представники нашої організації Ігор Іванців та Ігор Пилипів та керівники гуртків ЦТДМ Оксана Полівчак, Ліля Устрицька, Леся Сомик, Михайло Романів повернулися із столиці сусідньої держави Білорусії, де з 24 по 31 травня 2013 року вони взяли участь у міжнародному проекті "Neform@t" за Програмою ЄС "Молодь в дії". Участь  у цьому проекті взяли молодіжні працівники з Латвії, Литви, Білорусії та України.

Спільно зі своїми колегами з різних країн ми взяли участь у семінарі "Роль неформальної освіти для роботи з молоддю з меншими можливостями (діти, які живуть у сільських чи депресивних міських територіях, діти, схильні до правопорушень, діти з фізичними обмеженнями тощо)  та у Міжнародній конференції "Впровадження методів неформальної освіти в освітній простір Білорусії"

Представники ЦТДМ м.Жидачева та МГО "Вектор" мали можливість презентувати свою роботу для міжнародної аудиторії, ознайомитись із досвідом колег сусідніх держав, дізнатись про саму Програму ЄС "Молодь в дії",  відвідати освітні установи м. Мінська, ознайомитись з цікавими методиками роботи з дітьми ("Зцілююча магія", "Outdoor education", Adventure education", "Інтеграційні танці", "Форум-театр", "Фоторієнтування", "Відеотренінг", "Китайська чайна церемонія як метод неформальної роботи", методика "рівний-рівному" та ін), попрацювати з дітьми міста Мінська (Білорусь) тощо.
Відважні та сміливі

Фото на пам'ять після екстрімчику
Одне із завдань фотоорієнтування

Питання визнання неформальної освіти є актуальним і для України. Про це останні двадцять років говорять багато експертів і пробують знайти якесь універсальне визначення для цієї моделі надання освітніх послуг.
Кажуть, що людина ,котра "занурилась" в неформальну освіту стає більш успішною у житті, або простіше - процес її соціалізації в швидкозмінному суспільстві проходить швидше.
Все дуже просто: для такої людини немає кордонів між освітою та вільним часом,роботою та пошуком нових можливостей для того, щоб зробити її більш цікавію та різноманітнішою. Свій вільний час такі люди інвестують у свою самоосвіту: вивчення іноземних мов, знайомство з іншими країнами та іншими культурами, здійснення своїх дитячих мрій, підвищують свій фаховий рівень.
Для педагогів знання та розуміння методів та принципів неформальної освіти є дуже важливими. Адже це дає їм можливість проводити заняття цікавіше, для більшої дитячої аудиторії та ін.

дані із блогу ЦТДМ

Немає коментарів:

Дописати коментар