Мандрівка 30.04-02.05

Ми ходили-дили-дили на початку травня в гори. Плануємо похід, розписуємо меню, складаємо наплічники і помчали. Цього разу було вирішено стартувати з Торунського перевалу на озеро Синевір, далі на полонину Солотвинку, а там вже по ситуації на г.Молоду або г.Яйко Ілемське(в залежності від покриву снігу та стану людей).
Назбиралося п’ятеро людей на похід – нормально. І от 30 квітня 12.00 десант туристів висаджується на Торунському перевалі. Сам перевал зустрічає нас цілими купами сміття, ніби потрапили на Грибовицькес сміттєзвалище. Кілька фотографій для нащадків і вирушаємо у напрямку озера. Весь маршрут маркований, нічого складного немає, маленькі вершинки, вверх-вниз, Сонце припікає добре, тому футболки переважно на довгий рукав, подекуди в лісі лежить сніг. Паралельно з нами проходять гірські хребти, які ще вкриті снігом і це просто нас заворожує. Так по трохи чимчикуючи доходимо до розвилки озеро Синевір та г.Вишківський Горган. На Горган йде достатньо крутий підйом лісом зі снігом, а ми спокійно обходимо цю вершину і по маркуванню йдемо далі. Через хвилин так 15-20 після розвилки, маркування різко тікає з дороги в ліс, ну і ми теж тікаємо до лісу. Вийшовши з лісу знову на ту ж дорогу зупиняємося біля води, щоб мінімально перекусити і передихнути. Посиділи і досить, озеро нас чекає. І от починаємо спускатися, знаємо, що не доходячи 15 хвилин до озера є хороша полянка для ночівлі, знаходимо її і на сьогоднішній день мандрівка закінчена. Хто хоче той йде на озеро прогулятися, а я залишаюся в таборі відпочити. Вечір теплий, всякі кусючі тварі, ще не проснулися, то ж просто кайфуємо.
Зранку підйом, їсти зварили - поїли, привели себе в порядок, зібралися і тепер вже з рюкзаками на Синевір, мимо острова Буяна в царство славного Салтана. Озеро з самого ранку вже кишить приїжджими людьми, починається торг крамом. Величезні статуї біля озера  дивують і цікавлять всіх. А скільки жаб навкруги, клондайк для гурманів жаб’ячих лапок. Асфальтованою дорогою спускаємося від озера вниз і тримаємо шлях у село Слобода. Проходимо цей населений пункт, кілька разів переходимо річку, яка розмила дорогу і починаємо підйом у напрямку полонини Гичі. А підйомник то спочатку крутий, народ ще не включився у роботу, відстають, а в мене восьма передача включена і я шпарю. Вирішую зупинитись і зачекати решту, беремо тайм-аут(обговорюємо тактику ведення походу)))))).
Чим дальше в ліс тим більше … завалів, повалені ялини лежать на дорозі, перекриваючи шлях, шукаємо оптимальні шляхи обходу та й сніг під ногам появляється, ще не розтопився в лісі. За 300 метрів від пол.Гичі зустрічаємо чисельну групу(15-20 чоловік) з Харкова, вони йдуть якраз з Солотвинки, перекинулись кількома словами і розійшлися у своїх напрямках. До полонини нам залишилося година ходьби, народ просить взяти перерву на обід, кажу їм, що під полониною буде брейк і йду у відрив від пелотону. Приходжу на місце кемпінгу біля Солотвини, година десь в околі третьої. Зупинятися тут на ніч за скоро(хоча у попередніх планах саме тут була друга ночівля). Потрібно йти далі, тільки куди: лізти на гору Молоду і спускатися в Осмолоду, тупик – вибратися можна лише рейсовими маршрутками о 10 ранку і 17 вечора або карабкатися на хребет, який веде на Яйчиско. Нарешті всі доходять, говорю їм варіанти подальшого розвитку нашого походу. Обідаємо і одночасно думаємо куди йти, вирішуємо на Яйце(як на мене саме раціональне рішення). Виходимо на полонину Солотвинку, підходимо до підйому на хребет і зустрічаємо команду учасника змагань СГ2012, якісь вони дуже повільні(вже четвертий день змагань, а вони лишень тут, минулого року ми вже на третій день фінішували), побажав їм фінішувати і рушили вверх. А у лісі то непоганий сніг ще лежить, трохи сповільнює наш рух, нарешті межа жерепу і білого покриву поменшало.
Вийшли на хребет і ляпота, о це віддих!!! Хребтовою стежкою на хату під Яйчиском. На деяких ділянках снігу, як зимою, провалюємося по коліна, а то й глибше, ще зустріли одну команду зі змагань, ну ці ще повільніше "пливуть". Нарешті на сідлі перед Яйцем, в снігу знаходжу траверсну стежку до хати. На хаті вже троє хлопаків варять вечерю, познайомилися з ними, за ким ми тягали дрова, розпалювали вогнище і готували вечерю, хлопаки почастували нас своїм супом, дякуємо їм за це. Потім була вечірня трапеза з різними напоями, хлопці затягнули українських пісень, а ми просто слухали. Треба спати, бо зранку алярм, на Яйце і в Мислівку на 13.30. Хто спав в кімнаті, хто на стриху.
Ранок, вівсяна каша, згущонка, ізюм, чай, печиво і дали на треки. З сідла піднялися на Яйце Ілемське, погода просто радує, Сонце вже гріє, свіже повітря, ах… Пофоткались і спускаємося, полонина Довге поле, після неї спуск лісом, який на початку весь в снігу, йдемо в бахілах, закінчується сніг, починаються завали дерев, так долаючи перешкоди доходимо до полонини Мшани, ще година спуску і ми на дорозі, яка веде в Мислівку. Йдемо по дорозі, підошви вже потроху починають горіти, всяка гадь по дорозі повзає, але ще зусилля і фініш, на горизонті село. Прийшли, сіли біля траси, помилися в річці Свічі і чекаємо на неї – маршрутку. Транспорт явно запізнювався по графіку, о нарешті мчиться і не зупиняється нам, от враг, япона твоя мама була. Спиняємо попутки, кілька хвилин і ми вже їдемо(швидше летимо) в бусі, маршрутка, яка нам не зупинилася стоїть з поломкою, то за те, що нам не хотів зупинитись, жартую. От такі то мандри були, всі молодці.