Українська Різдвяна Вечірка (7 січня 2009)

7 січня... Різдво.
Думаю в більшості з нас цей день почався з ранкової літургії та морозного вітру, який підганяв до церкви. Також думаю в більшості з нас цей величний день асоціюється з сніговим морозним днем та колядою... Цього року все було ідеально: приємний світлий день, пухнастий сніг навколо та як мініму три групи вертепуючих молодіжних групи, які бігали по місту та співали колядки та вітались один до одного Христос Рождається - Славімо Його. Також приємно що ці три вертепи завітали до клюбу, де проходила українська різдвяна вечірка та конкурс вертепів. З цього місця детальніше :)
Отож першими розпочали різдвяну естафету вертеп Олі та Вероніки (ну звичайно там були інші учасники, але то я так скорочено, бо як почну всіх називати – то когось забуду...). З перших фраз було відчутно, що вертеп обійшов не одну хату і певно зароби вже трохи грошей – бо поводили себе дуже вільно та впевнено. Прекрасний артистизм та емоційні діалоги привертали увагу та заставляли глядачів вслухатись в кожне слово та стежити та розвитком подій. Найбільше запамятався жид, точніше жидівка з круглими окулярами та сумкою, з дуже цінними речами :). Словом молодці. Цьому вертепу особисто я присудив 1 місце! Також варто відзначити гарні костюми учасників!
Другим виступив вертеп Вектора. Нажаль до виступу ми зробили тільки один бойовий виступ, на якому і то грошей не заробили... В сумці в жида була пуста пляшка горілки, та поцуплені цукерки. Саме тому ми поступилися загальним уявлення попередньому вертепу, але відзначились кількома епізодами... Мені важко таке згадувати, бо в них я постраждав, але я мусів змиритись з цим – бо така вже в мене роль... жидівська. Спочатку пан стрілець послав мене до 50-ки... а потім ще й на пару з князем Ярославом... Галицької землі... щоб йому добре було налупцювали мене мечем і автоматом по спині. Але було весело :).
Третіми забіг вертеп, де практично всі були чортами... всі чорні, розмальовані, але пізніше я всіх розгледів і все стало на свої місця. Після наших забувань слів вони дивились дуже гарно. То певно їм помогла шабля визволителів, велика зарка в звіздаря, та літрова пляшка горілки в жидівки... Сценарій дещо різнився стилем від двох попередніх, тому привернув увагу. Цікаво мені було спостерігати за хлопаками в даних ролях, бо виходило в них все доволі гарно. Їм я присудив 2 місце, а почесне 3-тє зайняв вертеп Вектор.
О, потім всі гарно потанцювали, пострибали, побісились і розбіглись по домівка... правда хто по чиїх :).
Так пройшов великий день Різдва Христового. Дуже приємно, що ми зуміли поєднати приємне з корисним і надіюсь що і надалі будуть підтримуватись вечори, що роганізовує Вектор спільно з Центром творчості для дітей та молоді. Всім дуже дякую.
П.С. Хочу щоб ви написали трохи своїх коментарів, а не тільки читали мої. Мо хтось з чимось не згідний, чи хтось має якісь пропозиції – будем дуже раді!
На разі бувайте! Христос Рождається! Славімо його!

2 коментарі:

  1. мнеі сподобалась активність учасників трьох вертепів, але зовсім не гріла душу холоднеча у клубі.... але сьогодні почали врізати газ, то може вже щось піде на краще(((
    а ще дякую за смачне царське морозиво і перегляд старих фотографій, що дало можливість поринути у чудові спогади кількарічної давності...

    ВідповістиВидалити
  2. і я туво троха шось скажу..
    такого Різдва я вже давно не памятаю!!! сніжок, мороз - аж приємно було біля церкви стояти!!!:)))
    вечірка була суперова, особливо сподобалась підготовка Векторівського вертепу ))) шодо місць, то я повністю погоджуюсь з паном влодивом, вертеп із ЗОШ №1 був найкрутішим, та жидівка всіх натягнула ))), вертеп "кертух енд компані" був теж хорошим, костюми були відповідним, особливо ангелик ))) він єдиний нагло вирізнявся з тих темних колядників )))
    шодо холоду, то то відчуття зникло після того як включили файну українську( і не дуже ) музику. давно я так не гоцав!!!!
    шо до "цаского морозива", як сказала пані оксанця, то воно було дійсно смачне, хоч і стояло ше з НР.
    підсумок: давно в мене такого класного різдва не було!!!!

    пі.сі.
    єдине шо не сподобалось, то то шо я налажав зі словами, але було весело!!!

    ВідповістиВидалити