21-22 березня у реколекційному центрі смт.Брюховичі відбувся навчальний тренінг громадянської мережі "Опора" "Основи громадської діяльності". Учасником цього дійства була наша маленька організація "Вектор" у складі шести чоловік, а саме Юрко і Михань – два активісти організації та Христина, Олежко, Ігорко і Орест – які є претендентами на вступ до організації(мають пройти ритуал посвяти). Так би мовити підростаюче покоління. Також у тренінгу брала участь громадська організація з м. Старий Самбір. Ораторами(педагогами) цього тренінгу були дві дівчинки Оля та Іра, а також Сашко, який був, як і учасником, так і оратором тренінгу.
Розпочався тренінг із знайомства учасників, кожен на листку паперу формату А4 намалював три малюнки, які характеризували його уподобання, мрії. Далі визначилися з напрямками діяльності громадський організацій і одразу провели практичне заняття. Учасники були поділені на команди(по двоє чоловік), кожна з яких мала охарактеризувати певний напрямок діяльності громадської організації. Вдалося все на славу. Обід(годували нас, як на убій). Після обіду була така собі весела руханка, а далі Сашко розпочав розповідь про Мотиваційний блок нашого тренінгу. Було поставлено питання: Чому наш народ ставиться пасивно до громадської діяльності? Чинники були різні – менталітет людей, непоінформованість, лінивість, негативна спадщина РС, страх… Також, щоб закріпити прослухане провели практичні виступи учасників. Кава(чай)-брейк. Опісля було організовано виставкове дійство під назвою "Прийом у короля". Нам учасникам у короткий термін потрібно було придумати сценарій до цього виступу і наділити всіх ролями, з чим ми успішно справилися. Цим дійством нас підвели до блоку "Роль у команді". Оля нам розповіла, які саме є ролі(природній лідер, душа команди, спеціаліст, …) у командній праці, пояснивши сутність і важливість кожної з цих ролей. Щоб виявити схильність кожного з учасників, до певної функції у команді було проведено тест – відповіді на питання, за підсумками якого кожен підрахувавши набрану суму балів дізнався до якої ж ролі у команді він тяжіє. Вечеря. А потім підбиття підсумків першого дня тренінгу, кожен учасник ділився своїми враженнями від почутого і побаченого, вказували на плюси і мінуси навчально дня(у більшості це були тільки позитивні відгуки). І на завершення робочого дня перегляд фільму, якщо не помиляюся "Сім душ". По закінченню перегляду всі розбрелися по кімнатах, хто спати, а хто… ну бокс дивитися. На хронометрах 00.00 і ми біля екрану телевізора, по якому трансляція з Німеччини, де наш Віталька Кличко натовк писок громадянину Гомеру з Куби, хороше було побоїще і що головне з позитивним закінченням для українських глядачів. Тепер можна і заснути(слонографів порахувати).
Неділя, ранок, 8.00, підйом, сніданок. Блок "Інформаційна робота". А саме чотири напрямки інформаційної роботи: Медіа, Влада, Громада та Спонсори(донори). Для закріплення пройденого матеріалу знову поділ на групи і практичне заняття з виступ на загал. Команди мали зобразити на малюнку чоловіка з притаманним йому одягом і властивостями характеру, в залежності від отриманого напрямку роботи. Далі розглядалося питання правильної співпраці з медіа: ТБ, Радіо, Преса, Інтернет, тобто як подати інформацію громадській організації у цих чотирьох напрямках. Чотири команди, кожна отримавши по напрямку мала представити свій шлях представлення інформації. Команда у якій був автор цих рядків отримала у завдання ТБ. Я, Сашко і ще двоє хлопак з Ст. Самбора розіграли сценку "Файна ТВ" з Інокентієм Бестом(я) та Зиновієм Пипкою(Саша). Всі зацінили шоу і відправилися на обід. Після перерви повернулися до питання мотивації(Сашко керував парадом), потім Іра розповіла про способи подання інформації(брифінг, прес-реліз, прес-анонс, …). У підсумку кожен мав скласти Прес-реліз про наш тренінг, бажаючі могли прочитати на загал свої творіння, а Оля і Іра обіцяли найкраще з релізів вивісити на сайті http://www.opora.lviv.ua/ (це ми перевіримо "смайлик, який єхидно сміється"). У заключній фазі тренінгу кожна з організацій розповіла про свої плани на літо, щодо організації певної громадської роботи.
Розпочався тренінг із знайомства учасників, кожен на листку паперу формату А4 намалював три малюнки, які характеризували його уподобання, мрії. Далі визначилися з напрямками діяльності громадський організацій і одразу провели практичне заняття. Учасники були поділені на команди(по двоє чоловік), кожна з яких мала охарактеризувати певний напрямок діяльності громадської організації. Вдалося все на славу. Обід(годували нас, як на убій). Після обіду була така собі весела руханка, а далі Сашко розпочав розповідь про Мотиваційний блок нашого тренінгу. Було поставлено питання: Чому наш народ ставиться пасивно до громадської діяльності? Чинники були різні – менталітет людей, непоінформованість, лінивість, негативна спадщина РС, страх… Також, щоб закріпити прослухане провели практичні виступи учасників. Кава(чай)-брейк. Опісля було організовано виставкове дійство під назвою "Прийом у короля". Нам учасникам у короткий термін потрібно було придумати сценарій до цього виступу і наділити всіх ролями, з чим ми успішно справилися. Цим дійством нас підвели до блоку "Роль у команді". Оля нам розповіла, які саме є ролі(природній лідер, душа команди, спеціаліст, …) у командній праці, пояснивши сутність і важливість кожної з цих ролей. Щоб виявити схильність кожного з учасників, до певної функції у команді було проведено тест – відповіді на питання, за підсумками якого кожен підрахувавши набрану суму балів дізнався до якої ж ролі у команді він тяжіє. Вечеря. А потім підбиття підсумків першого дня тренінгу, кожен учасник ділився своїми враженнями від почутого і побаченого, вказували на плюси і мінуси навчально дня(у більшості це були тільки позитивні відгуки). І на завершення робочого дня перегляд фільму, якщо не помиляюся "Сім душ". По закінченню перегляду всі розбрелися по кімнатах, хто спати, а хто… ну бокс дивитися. На хронометрах 00.00 і ми біля екрану телевізора, по якому трансляція з Німеччини, де наш Віталька Кличко натовк писок громадянину Гомеру з Куби, хороше було побоїще і що головне з позитивним закінченням для українських глядачів. Тепер можна і заснути(слонографів порахувати).
Неділя, ранок, 8.00, підйом, сніданок. Блок "Інформаційна робота". А саме чотири напрямки інформаційної роботи: Медіа, Влада, Громада та Спонсори(донори). Для закріплення пройденого матеріалу знову поділ на групи і практичне заняття з виступ на загал. Команди мали зобразити на малюнку чоловіка з притаманним йому одягом і властивостями характеру, в залежності від отриманого напрямку роботи. Далі розглядалося питання правильної співпраці з медіа: ТБ, Радіо, Преса, Інтернет, тобто як подати інформацію громадській організації у цих чотирьох напрямках. Чотири команди, кожна отримавши по напрямку мала представити свій шлях представлення інформації. Команда у якій був автор цих рядків отримала у завдання ТБ. Я, Сашко і ще двоє хлопак з Ст. Самбора розіграли сценку "Файна ТВ" з Інокентієм Бестом(я) та Зиновієм Пипкою(Саша). Всі зацінили шоу і відправилися на обід. Після перерви повернулися до питання мотивації(Сашко керував парадом), потім Іра розповіла про способи подання інформації(брифінг, прес-реліз, прес-анонс, …). У підсумку кожен мав скласти Прес-реліз про наш тренінг, бажаючі могли прочитати на загал свої творіння, а Оля і Іра обіцяли найкраще з релізів вивісити на сайті http://www.opora.lviv.ua/ (це ми перевіримо "смайлик, який єхидно сміється"). У заключній фазі тренінгу кожна з організацій розповіла про свої плани на літо, щодо організації певної громадської роботи.
Ну і на остаточний кінець всі ще раз поділилися враженнями, подякували організаторам тренінгу за чудову проведену роботу, за те що навчили нас чогось путнього щодо громадської активності і взагалі за добре проведений час на цьому тренінгу.
Я радий, що всі раді...
ВідповістиВидалитиВелике спасибі Богдану... вірному помічнику Вектора за запрошення на трейнінг!!!
Автор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитиМи написали про вас тут: http://www.opora.org.ua/news.php?news=1327&
ВідповістиВидалитигарно було))))
ВідповістиВидалитифайні вихідні получилися!!! дуже радий шо мене туда взяли!!!!
ВідповістиВидалитиПі.Сі.
ну коли ж той ретуал пройде!?!?!?!?!?!
дуже приємно, що ваша організація розвивається, сподіваюсь, це новий імпульс для вашої роботи.
ВідповістиВидалитине забудьте, пліз, запросити мене на посвіту "нових членів. все-таки я голова спостережної ради...