День Незалежності на Свидовці

І так я пригнав домів з Європи, помився і не встиг зібратись як по мене вже заїхали друзі. Побув дома рівно 40 хв і вйо далі до мандрів. Цього разу наші молоді векторівці вирішили сходити на Свидовець. Я там ще ніколи не був. Мандрівка розпочалась із раховоза, де ми елегансько насміялися і полегшили свої наплечники!

Прибули до Квасів вже була ніч, то ж ліхтарики на голову та й пішли шукати ту стару турбазу, щоб там заночувати. Біля нас впало ще кілька чоловік, з того самого поїзда, які прийшли трохи пізніше.
Зранку пішли по воду і заодно трохи притягнули дров, а то там вже все повиламували що можна було. Ранкова вівсянка, кава і нема чого розслаблятися. Підйом виявився напрочуд мальовничим і не складним. Як каже наш колєга - "йшли на сігарєті".

За межею лісу побільшало туристів, але більшість були на моторизованих засобах пересування, що для мене було дивним, скільки тут шастає машин. Як у тій казці - "За якусь годину домчались до Палестини" ))) Фото з прапором на Близниці, відпочинок і йдемо на спуск. По дорозі трапився нам обривчик, і я думаю треба зробити на ньому фото. Вар'ят. Але ми ж всі відважні і сміливі, то фото робили всі по черзі. Люди йшли поряд і тільки пальцями показували, ггг....

Далі після підйомників поповнили запаси води і йдемо далі по червоному маркуванні до озера Геришаска. Деякі вершини траверсанули. По дорозі знову купа машин, таке враження що ти на в горах, а на автостраді. От вже і видніється озеро, красиве здалеку. Останні метри і ми вже на озері, тут бачимо вже є туристи і в них димить вогонь. Вечоріє швидко, то ж треба рухатись із вечерею, але дров там нема взагалі. Тому я з Богданом пішли шукати хоча б щось що можна спалити, а дівчата пішли готувати вечерю на сусідньому вогні.

Прийшовши в табір, бачу біля нас стоїть старенький Ленд Ровер і компанія збирається жарити шашлик, на годиннику вже десь в районі 21:00.
Не встигли ми толком роздмухали наш вогонь, а тут вже дівчата несуть вечерю - гречка з катлєтками ммммммм..... Та ще й захопили кілька сухих дощок в наших сусідів! Щоб ми робили без наших дівчат!!!!
Трапеза була те, що треба!

Бачимо наші сусіди по трошки збираються, то ж ми вирішили попросити в них залишки дров ну і запитати чи бува часом не залишилось горючого в них. Після того ми з ними ще довгенько погрілися. Виявилось то місцеві хлопці з Ясіня. Погомоніли, вони погрузилися зі своїми жонами та й поїхали домів. А на дворі темна ніч, тільки місяць світить. Ну вони ще більш відважніші і сміливіші )))
Кілька нічних фото і в намет.

Зранку озеро освітило сонечко, то просто незабутні краєвиди!
Ну як тут не скупатися, водичка суперова!
Поснідали зібрали наплічники та й йдемо далі. Вирішили підкорити ще однойменну вершину над озером, десь година часу і ми вже там. А там.....
А там видно Топас, моя мрія! Краєвиди просто фантастичні!!! До Драгобрату примчали на обід, то ж вирішили і нормально пообідати котлетками, баношем ну і як без афинівки.

Далі була довга і нудна дорога до Ясіня, йшли по зеленому маркуванні. Поїзд прибуває 1:40, то ж в нас купа часу. Але тут дзвонить сесра Зося і виявилось вона спускається з Говерли і на машин і має вільні місця та ще й нас забере!

Це було феєричне завершення дня.
Щиро дякую всім за компанію. То був один із кращих Днів Незалежності в моєму житті!